Servisní podmínky
Všeobecná ustanovení Platnost od 1. listopadu 2023


  • Před zasláním pipet a přístrojů k opravě, prosíme, konzultujte s námi způsob přepravy. Některé kurýrní služby, např. DPD, nerozlišují firmy a osoby a k nám dojíždějí kolem 16.-18. hodiny, tedy mimo naší běžnou pracovní dobu. Může tak dojít i k několikadennímu zpoždění v doručení!

    Dle našich dlouhodobých zkušeností se nám osvědčila PPL, případně Česká pošta. Službou PPL zajišťujeme svoz od zákazníka s tím, že zákazník zabalí, připraví k přepravě, PPL přiveze adresní štítek a zásilku odveze. Za tuto svozovou službu účtujeme 200 Kč a je zahrnuta do fakturace.

  • Zde si prosím stáhněte servisní formulář, který je nutné přiložit k zásilce pipet určených do servisu.

  • Servisní technik provede prohlídku pipety a zařadí ji podle stavu a stáří do následujících skupin: seřízení, malá oprava, velká oprava, neopravitelné. Chybějící odhazovače špiček nejsou automaticky doplňovány a jejich případné doplnění, laskavě, vyznačte v objednávce. Jsou účtovány extra i v případě jejich výměny z důvodu poškození.

  • Pipety jsou vždy vyčištěny. Následující tabulka ukazuje, co každý typ opravy zahrnuje:


Prohlídka Vyčištění Těsnění Držák špičky Pístová sestava Ostatní náhr. díly Ověření a nastavení
 Posudek + - - - - - -
 Seřízení * + + + - - - +
 Malá oprava + + + + - + +
 Velká oprava + + + + + + +
 * v případě odmítnutí jakéhokoliv typu opravy je standardně účtována cena za posudek


  • Vyměněné díly vracíme s opravenou pipetou pouze na vyžádání v objednávce. V protokolu o opravě a seřízení jsou vyměněné díly vyznačeny.

  • Pokud servisní technik zjistí „prohřešek“ oproti správné údržbě, uvede jej do poznámky.

  • Seřízení pipety je prováděno dle specifikace výrobce. Po seřízení jsou provedena kontrolní měření – 4 na kalibrační hodnotě a 4 na maximální hodnotě s protokolem. Datum seřízení je vyznačeno na samolepce umístěné na těle pipety.

  • S hotovou zakázkou je vždy zasílán i leták obsahující důležité rady k používání a údržbě pipet firmy Gilson.

  • Na opravu je poskytována záruka 6 měsíců.

  • Opravené pipety jsou zasílány zpět obvykle do deseti pracovních dnů. K zaslání zpět je obvykle využívána služba PPL.

  • Aktuální ceny oprav pipet jsou součástí ceníku.
     Vyhledávání
     Certifikovaný partner


Společnost SIPOCH, spol. s r.o. je výhradní distributor a jediné certifikované servisní středisko produktů GILSON na území ČR a SR.


     Právní forma


Společnost SIPOCH, spol. s r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze C 27594, IČ 6049 0748



Home     O společnosti    Servis    Ceníky    Ke stažení    Kontakt    Právní informace
Copyright © 2006-2024 Sipoch, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.